1

Topic: Erfarenheter av Olimp Thermo Speed

Hej!

Har blivit rekomenderad av Anders att prova Olimps "Thermo Speed" i mina tävlingsförberedelser inför Oslo GP!

Anders har varit vänlig nog att dela med sig av sina erfarenheter av detta fettförbrännande tillskott.

Skulle dock vara intressant att även ta del av andras erfarenheter.

MVH: Andreas Malm...

http://images.google.se/url?source=imgres&ct=img&q=http://images.pricerunner.com/product/100x100/15670367/OLIMP-Thermo-Speed-Extreme.jpg&usg=AFQjCNFCO39YRETIF_P9AX7AjZG6pAbvig

Bodybuilding SM 1:a 1998 jun-80kg, SM 2:a 2008 sen-90kg

2

Re: Erfarenheter av Olimp Thermo Speed

I början blev jag väldigt varm när jag tog den, det avtog lite efterhand men den gör sitt för att piggna till på morgonen i alla fall smile

If you train hard, youre not only going to be hard, you´ll be hard to beat
Natalie´s Blogg - Fitness is fun

3

Re: Erfarenheter av Olimp Thermo Speed

Nu bumpar jag en gammal tråd, men även jag har erfarenhet av denna produkt. Då jag inte har er fysik än, utan har gått från en fet småbarnsfar till en normalviktig man på de dryga 30 med hjälp av Anders, keto och Thermo speed.

Jag blev inte piggare av den, jag kände inte av någon temperaturhöjning, vid rekommenderad dos pajade magen helt.

När jag ändrade till en kapsel om dagen funkade magen fint.
Jag upplevde att jag svettades mer när jag tränade, men bara då. Särskilt när jag körde kardio blev jag sjöblöt.
Det är svårt att veta vad som är hönan och ägget, jag upplevde att fettförbränningen ökade mer på thermo än utan. Dock satte vi in thermo när jag redan var på väg ner i i vikt och kommit igång med löpning och gym.
Detta gör det svårt att sätta ett betyg.
Innan jag prövade produkten skulle jag sagt att det funkar inte. Det är bluff.
Men jag upplevde att mina fettdepåer minskade mer när jag åt thermo än utan, jag upplevde att svettning ökade vid träning vilket tyder på att den aktiverade något hos mig som satte igång förbränningen ytterligare.

Slutsats, pröva den. Gillar du den inte så lägg ner.
Jag kommer säkert att köra den igen om behov uppstår, kanske inför nästa beach om vintern varit lite för bra.