1

Topic: Jönköping och Gym

Hej allesammans! En utflyttad Jönköpingsbo som flytt till Sthlm för att nu återvända hem till Jönnet är grymt träningssugen då det varit ett års uppehåll.

En undran, vad för gym rekommenderas? har inte koll nu efter 3års frånvaro i Jkpg om det dykt upp något nytt som kan vara intressant eller vad rekommenderar ni? Är även lite intresserad av att kanske träna med en PT till en början för att sätta in alla gamla övningar på rätt sätt osv, dock är jag lite skraj för att träna med PT för sist jag gjorde detta tittade jag och tränare inte ens åt de fria vikterna vilket för mig var konstigt, men då bara 18år gammal.

Så vad kan ni erfarna rävar rekommendera?

Ps: fan va gott med SM GULD! HÅÅÅÅVEEE BLLÅÅÅÅÅÅÅ!

2

Re: Jönköping och Gym

Anyone?

3

Vart i stan ska du bo?
Har du tillgång till bil?
Spelar priset någon roll?
Vilka krav har du på utrustningen?

Why try so hard to fit in, when you're born to stand out?

4

Kommer bo på Torpa, precis vid VIP.
Ingen tillgång till bil just nu i alla fall.
Priset spelar ingen större roll... Fria vikter är vad jag söker och gärna ett gym som inte är helt överbefolkat smile

Fick dock mail från Anders och han rekommenderad Atlantis.

5

Florin wrote:

Kommer bo på Torpa, precis vid VIP.
Ingen tillgång till bil just nu i alla fall.
Priset spelar ingen större roll... Fria vikter är vad jag söker och gärna ett gym som inte är helt överbefolkat smile

Fick dock mail från Anders och han rekommenderad Atlantis.

Ja det är tyvärr bara det gymmet i stan som håller måttet. De andra gymmen faller på kassa öppettider eller att de mer eller mindre låter studenter träna gratis och då är de överfulla med dessa. Tyvärr har Atlantis i stan en takhöjd (vid de fria vikterna) på 2m så övnignar som frivändningar och stöt samt stående pressar är bara att glömma. Finns ej heller något powerrack eller ställning med sidespotters om man vill köra tunga övningar med säkerhet. Sen är omklädningsrummet i stort behov och renovering.

Why try so hard to fit in, when you're born to stand out?